Ez a nap inkább illett volna egy science-fiction regénybe mint az én sablonos és unalmas életembe....(ami ugyan nem sablonos és unalmas de ez most jól hangzott) A nap jelszava: Saranc kalmák viborgnak a türkön, és ha csak egy saranc kalma van akkor az csak egyedül viborg. Ezt jól jegyezzétek meg a későbbiekben még szükség lesz erre az elhanyagolhatatlan értékes információra.

Ez a nap is mint a hétköznapok döntő többsége az iskolával kezdődött. (micsoda véletlen) Első két óra angol volt, amit Máté barátommal elég jó hangulatban át is vészeltünk valahogy. Második óra után jött a wc és az "eszköz" :D szóval "pisiltunk" (van aki érti :P) majd még egyszer és még egyszer..... és jött a földrajz óra :) ami tanár híján inkább hasonlított egy kocsmai viborgásra mint tanórára. :D De nem baj igazán élveztük. Készült is néhány kép és videó, és volt pár pikáns jelenet is egy andezit rúd közreműködésével :D Az igazán üdítő földrajz kocsma (nem írhatok órát... nem volt az :D) után jött egy kevésbé üdítő sőt eléggé frusztráló német óra, amin ugye mindíg akkor kell szódolgozatot írni amikor a gyanútlan szegény szerencsétlen árva Gergő (ez én vagyok ^^) ébben nem számít rá és a legrosszabb lelki állapotban van. Végül is nem volt semmi probléma elég gyorsan kapcsoltam és sikerült a legjobb helyet elfoglalnom ahol igen hatékonyan ki is puskáztam majdnem az összes számomra teljesen ismeretlen szót a tankönyvből.

Vége lett az iskolának, irány "A bolt". "A bolt"-ban megvettük a "dolgokat" és a "dolgok" megvétele után beizzítottuk az "eszközt" jó sokszor egymás után. Aztán rájöttünk, hogy még nincs meg minden "dolog" és visszamentünk "A bolt"-ba és megvettük a hiányzó "dolgokat" xDDDDD       

Miután elszállingóztak az emberek haza már csak 4-en maradtunk.... A legjobbak azaz a saranc kalmák.  (Ármin, Ökrös, Máté és én) Járkáltunk kicsit a városban mindeközben mindenki ontotta magából a humorosabbnál humorosabb hülyeségeket. Előkerült megint az örökzöld "ivargerenda" kifejezés és néhány erősebben odaütő poén. Példának okádék: Ármin barátunk "szangás" kifejezése aminek definíciója a következő képpen hangzik:

Szangás: ómagyar-héber-latin-üzbég eredetű szó. A saranc kalmák alkalmazzák előszeretettel a köznyelvben. Jelentése: szellentést kísérő salak anyag távozás. Magyar fordításban a "fingás" és a "szarás" keverék szava. Tehát ha összegyúrjuk a cselekvés múlt idejű E/1 alakját (Szartam, Fingottam) megkapjuk eme csodálatos szót: SZANGOTTAM xDD Remélem mindenki számára világos és megszavazzátok nekem a nyelvtan tanári diplomát :)) (köszönöm a tapsot)

A nap második részében kedves volt általános iskolai osztályom néhány hímnemű tagjával találkoztam a szent istván téren. A találkozás következtében ismét elszabadult a pokol és megfékezhetetlenül jártuk az utcákat és szinte automatikusan mindent megcsináltunk ami éppen eszünkbe jutott. Egy kedves ex osztálytársam Piklii (csak úgy nyilatkozott stábunknak ha a valódi nevét elhallgatjuk) például saját lábával próbálta jobb belátásra bírni egy buszmegálló üveg oldalát.... :D Ezt követően H. Dánielt és M. Tamást terrorizáltuk meg egy kicsit. H. Dániel feladata a mindenhonnan repkedő égő csikkek közötti manőverezés volt valamint a 60 fokos lejtőn való nagy sebességű gurulás. Miután mindenki kellőképpen lefáradt fizikailag és mentálisan egyaránt be sétálltunk az Árkádba. Itt magunkhoz vettünk némi kiválló minőségű táplálékot (dupla whoppeeeeeeer :D) amiből hozzávetőleg úgy folyt a zsír mintha dézsából öntenék. :D A csoportos étkezést követően mindenki lassan eltávozott otthonába. Így tettem én is.

A nap összegzése leírható egyetlen egy szóval: KURVAJÓ!!!!!!! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sovanysajt.blog.hu/api/trackback/id/tr18898517

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mátékaa 2009.01.23. 22:48:45

azért kihagytad a szendvicsest... ;) xD

meg nah kit tud "t****ni"? én nem én nem énnem én sem... jo xD jol összehoztuk xD

GegeÚr ^^ 2009.01.25. 11:18:59

Jahj annyi minden történt aznap... azért minden nem jutott eszembe XDD
süti beállítások módosítása