Gondolkoztatok már azon, hogy miért jó egy embernek ha a magánélete 90%-át msn-en, személyes üzentek irogatásával éli....?

Nem akarok nevesíteni, de nekem is van a partnerlistámon pár olyan arc (nem csak lányok) akik egy kisebb szerelmi "csetepaté" (de szar szó ez xD) után, a caps lock-ot jó látványosan benyomva írják ki személyes üzenetként, hogy mekkora egy ratyifosszar az élet és, hogy legszívesebben azonnal meghalnának a hatás kedvéért pedig a nevüket felcserélik egy pontra vagy egy rakás sírós hangulatjelre.... A legszörnyűbb az egészben, hogy valójában őket a történtek egyáltalán nem hatják meg (legalábbis az esetek nagy többségében) csak szeretnék ha egy kicsit foglalkoznának velük. Lehet ezt nem így kéne megoldani?!...

A másik roppant nagy érdekesség, hogy vannak emberek akik többet foglalkoznak msn nevük cicomázásával mint a saját öltözködésükkel / karbantartásukkal... Persze mindenki úgy él ahogy akar, de vannak elég kirívó és igen durva esetek :D

A következő nem annyira fontos de annál idegesítőbb dolog az a bizonyos "nem vagyok gépnél" téma... Elméletileg egy normális ember ha ki rakja a "nincs gépnél" szignált és a neve mellé egy "nem itt" vagy hasonló jelzést az általában biztosra veheti, hogy jelentéktelen dolgokkal nem fogják basztatni.... Viszont van a negatív véglet aki kb. egy forradalmi rendezvényt csinál abból ha ő éppen nincs ott... erre mondok egy igen egyszerű példát: ugye kint van a "nincs gépnél" jelzés... mellé a személyes üzentben a következő olvasható: "NEM VAGYOK ITT HIÁBA ÍRSZ ÚGYSEM ÍROK VISSZA!!!! NE IS ÍRJ MERT NEM FOGOK VISSZAÍRNI SOHAAA!!!! MERT NEM VAGYOK ITT!!!!"   Csak a próba kedvéért ráírtam az adott személyre... és lássatok csodát a másodperc töredéke alatt választ kaptam a "szia mi újság?" kérdésemre :D Ő nagyon jól van és én hogy vagyok? xD Meg voltam elégedve magammal.... még se hiába írtam :D

Ezek voltak az én személyes véleményeim az egyes emberek msn használati szokásairól. Ha esetleg valaki számára sértőek lettek volna az észrevételeim azoktól elnézést kérek :)    Elvégre egy szabad országban élünk... (elvileg xD)

A bejegyzés trackback címe:

https://sovanysajt.blog.hu/api/trackback/id/tr74861706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása