Ma ugyebár iskolaszünet vala :D ennek örömére úgy döntöttem, hogy a mai nap folyamán az ég egy adta világon semmit (DE SEMMIT) nem csinálok.... Ez nem is történt másképp.

Felkeltem délben, a reggeli kimaradt de sebaj volt helyette ebéd. Bőségesen megebédeltem, majd -Mivel már nagyon fáradt voltam- tartottam egy délutáni csendes pihenőt egészen d.u. 3-ig amikor kedves édesanyám felkeltett, hogy menjünk el vásárolni...

A vásárlás után -Jobb elfoglaltság híján- ettem egy jót majd ismét pihentem egy kicsit, nehogy véletlenül túlterheljem a szervezetem ezzel az eszeveszett rohanással :D Most pedig a gép előtt rothadok és remélem, hogy a nap hátralevő részében sem akad semmi sürgős teendőm (a hasmenésen kívül xD)

További boldog Karácsonyt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://sovanysajt.blog.hu/api/trackback/id/tr60880019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása