Jó estét mindenkinek! :)
Nemrég érkeztem haza a 9.b hivatalos osztálykirándulásáról és most erről kéne írnom egy kis összefoglalót...
e helyett én írok egy jó hosszú és (majdnem) minden részletre kitérő összefoglalót.

2009 június 11. 5:30 AM Pécs,
Gege otthonában éppen megkísérel magához térni és a lehető legrövidebb idő alatt emberi külsőt varázsolni magának, mivel hamarosan indulnia kell a várva várt (najó annyira azért mégsem várt) osztálykirándulásra.
6:15 AM,
Gege készen áll az indulásra és nem is halogatja tovább a dolgot, maga mögött hagyja szeretett otthonát és megindul a Szent István tér irányába.
6:25 AM
Megérkeztem szit-re és találkoztam with a good friend of mine: Mátéval :) Úgy döntöttünk, hogy bevásárolunk némi üdítőitalt az útra, a halálos kiszáradást elkerülendő ugyebár.
Miután magunkévá tudtuk az italok nagy részét felpakoltuk kétszemélyes karavánunkat és elindultunk a hivatalos találkozóhely irányába, a barbakán parkolóba.
6:45 AM
Az osztály nagy része megérkezett a helyszínre és birtokba vettük - kisebb verbális hadviselést követően - a busz hátsó fertáját :)
7:00 AM
A modern gépjármű motorja felhorkant és máris készent állt, hogy bármi áron elszállítson minket utunk első megállójáig:
A Híres (esküszöm én még életemben nem hallottam róla de lehet, hogy tényleg én vagyok a műveletlen.) Jeli Arborétumig.
kb 11:00 AM
Megérkeztünk az arborétumhoz, ahol természetesen mindenki alig várta már, hogy bejuthasson és csodálhassa a természet páratlan szépségét...
Miután bejutottunk a kapun, mindenki rávetette magát az izgalmasabbnál izgalmasabb természeti képződményekre, növényekre.
Kivéve egy kicsiny csoportot melynek tagjai voltak: Danci, Máté, Milán, Kata, Zoltán, és persze az elmaradhatatlan BlueTooth (a.k.a.: Tricepsz, Dotyó, Rudolf és még számtalan álnéven fellelhető), valamint Jómagam :)
Ez a kicsiny csoport teljesen más útvonalon kezdte meg a "felfedezést" mint társaik ezért hamar jóra is fordult a hangulat.
Később kicsit átmozgattuk a helyi játszótér korrodálódott eszközeit és megvitattuk a napi teendőket.
Ismét buszra szállás...
Utunk cseppet sem volt zökkenőmentes (ez ugye egy szó? UGYE??? :D) köszönhetően a számtalan zökkenőnek amibe drága buszsofőrünk ha kell ha nem alapon mindíg tökéletesen beletrafált.
megjegyzés: innentől nem fogom feltüntetni a pontos időpontokat mivel őszintén szólva egyáltalán nem emlékszem arra, hogy mikor és hol voltunk aznap. :D
Kisvártatva megérkeztünk Velemre, ahol meglátogattunk egy helyi templomot. (a látogatás célja számomra még mindíg ismeretlen)
Itt eltöltöttünk kb. fél órát, ezalatt egy nagyon érdekes táblával találtam szembe magam amin fel volt tüntetve, hogy ha bedobunk egy százast az adott gépezetbe, akkor 4 percen keresztül élvezhetjük a szent fényt... mondom erre én: WTF!!!??
Elindultunk a templomtól majd ismét egy nem túl hosszú buszút után megérkeztünk a trianoni emlékműhöz még az előző településen.
Miután mindenki végignézte a tárlatot, elindultunk kőszegre.
(Sajnálatos módon nem tudom mi volt odabent mivel kint maradtunk "pisilni")
Ismét buszraszállás és ismét egy megérkezés. Most éppen Kőszegre érkeztünk, ahol elfoglaltuk átmeneti szállásunkat a helyi kollégiumban. A szobák egy második világháborús katonai korházra emlékeztettek de végülis lehett volna rosszabb. :)
Lepakoltuk a cumókat, majd valamilyen megmagyarázhatatlan történés hatására elkezdtek beözönleni az emberek a szobánkba :)
Miután kényelmesen elhelyezkedünk Misi viccei következtek. Ebből néhány gyöngyszem:

Mi az: nagy fehér és zavar az evésben???
-Lavina.

Miért nem sír a kislány miután leesett a bicikliről???
-Mert átszúrta a tüdejét a kormán.

Mi az: egyik füleden be, másikon ki???
-Csákány. ( a Kinga szerint sárkány de felvilágosítottuk, hogy csak rosszul hallotta a csattanót xD)

A viccmesélő maraton után következett a város felfedezése. Találtunk egy nagyon menő kisboltot ahol vettünk is ezt-azt, konkrétan egy 2,5 literes kólát amiből később poroltót csináltam és Máté ezzel terrorizálhatott mindenkit aki csak a hatósugarába került.
A városfelfedező túra után betértünk egy kajáldába, ahol a díszletekkel és a pincérek öltözékével a hős lovagkor hangulatát próbálták rekonstruálni ehelyett nekem inkább egy buzibár jutott először eszembe amikor megláttam a kedvesen mosolygó egyberuhás
pincérbácsit.
A vacsora finom volt habár az ízét elhagyták valahol útközben. Ezt egy rakás sóval próbáltuk pótolni több kevesebb sikerrel.
A "finom" vacsora után hazatértünk a koleszbe ahol megismerkedtünk a helyiekkel akik vendégszeretetük jeléül jól lebuziztak és lerajoztak minket.
Hűtő híján kénytelenek voltunk a wc tartályban hűteni a piákat, ami elég vicces volt véleményem szerint :)
Ismét bejött egyre több ember a szobánkba és a folyosón tartózkodó "rajozók" nem értették mi folyik odabent és elgondolkoztak, hogy lehet nem kellett volna minket leosztani ha már ekkora brutalitást művelünk bent.
A szoba kezdett megtelni amikor már elég szép mennyiségben fogyott az alkohol és pár embernek igen fergeteges hangulata lett.
Néhány tanári razziát követően (amiket megúsztunk hála drága osztálytársaim páratlan reflexének) úgy gondoltuk, hogy nincs már mit titkolnunk osztályfőnökünk elől és behívtak had vegye ki ő is a részét a jóból :)
Legnagyobb meglepetésünkre ki is vette XD Készült vele néhány elég erős kép és folytattunk pár elég durva beszélgetést is.
Kiemelném Máté aranyköpését: A szobában szól a zene, belép az ofő, mire Máté elkiáltja magát: Magyarlaki iz in dö háááááuuzz!!! :D:D:D
Miután már olyan emberek is elég nagy mennyiségű alkoholt fogyaszottak akikről az életben nem gondoltam volna, hogy mégcsak a közelébe is
mennének egy vodkásüvegnek rájöttem, hogy ez az este nem lesz túl egyszerű és eseménytelen. (nem is lett :) Mikor már mindenki elegendő mennyiséget fogyasztott mindenből és már a portások sem bírtak minket jobb belátásra bírni nem beszélve a tanárokról, na akkor elkezdődött az igazi zúzás :D
De még mielőtt elkezdődött volna éhesek lettünk és hála Danci rábeszélőképességének és az én pizzarendelő képességemnek... na találjátok ki?
igen rendeltünk egy pizzá. (felesleges volt úgyanis kihánytuk...xD)
Legnagyobb meglepetésemer M. Réka és Public Lik is ivott... nem is keveset.
Történtek még kisebb nagyob esetek mint pl. Zoltán laposüvegének elkobzása és Misi öngyilkossági kísérlete amit úgy akart kivitelezni, hogy a helyszínelők Laurát vádolják a gyilkossággal és Danci freestyle történetmesélése valami Kazahsztáni cserediákról és egyéb érdekes dolgokról.
Miután nyugovóra tértem a folyosón egy kanapén (Köszi Dóri -.- GTFO) csatlakozott hozzám Dániel is fél 4 magasságában és sikerült is aludnunk megközelítőleg másfél órát. Mi még szerencsések voltunk mivel volt olyan aki egy másodpercet nem aludt XDDD
Szépen lassan jött is a reggel és ugyebár ha reggel akkor ébresztő és ha ébresztő akkor az elmaradhatatlan Magyarlaki, NagyMari duó. Mikor felkeltem a fotelből első utam a Mátéhoz vezetett, hátha nála van a szobakulcs ám később kiderült, hogy mindvégig nálam volt :)
Nem is baj legalább láthattam a Mátét félholtként 4millió felé álló hajjal és horgő néha-néha elcsukló hanggal. :D
Később éppen a folyosón félálomban csoszogva találkoztam Nagy Mária tanárnővel aki volt olyan kedves és közölte velem (mivel látta milyen állapotban vagyok) hogyha bármi proglémám lesz akármelyik programmal is akkor ő maga fog megverni... igen ez nagyon félelmetes volt leszázalékoltan, másnaposan
és úgy, hogy azt sem tudtam hol vagyok, ezért egy élettelen "ahával" nyugtáztam a dolgot és elkezdődött a rendrakás.
Tudni illik, hogy én ebben a műfajban nem vagyok a legjáratosabb (ctrl+s) (nomár nem azért mert nem szeretem a rendet.. ha más csinálja meg az nagyon is kellemes dolog) ezért leginkább csak néztük ahogy a Dancika takarít. :) és amit lehetett a legkisebb erőfeszítéssel próbáltunk eltűntetni hol a szekrénybe hol pedig ki az ablakon.
Pár perc múlva végeztünk is a takarítással és ekkor jutott Máténak eszébe, hogy neki bizony székletet kell ürítenie a lehető legrövidebb idő alatt.
WC papír híján zsebkendővel kellett eltűntetni a "maradékot" ami újabb poénokat szült.
Miután Máté végzett, jöttem én majd a Milán és végül Danci... mind a négyen jó nagy gőzölgő adagokban hagytuk hátra végbelünk salakanyagát ezért
a toalettben uralkodó szagról nem ejtenék több szót..Na lezárom már ezt a témát úgy érzem ez kicsit Too Much volt :D Miután mindenki felkelt és rendet rakott a saját lakrészén megindultunk kifelé az épületből a csomagunkkal és a másnapossággal a vállunkon.
Elindult a busz és mint már arra előzőleg is számítottam nem tett túl jót a rajtam eluralkodó brutál hányingernek a zötykölődő orosz gyártmányú
autóbus ami a kipufogógáz 70%-át az utastérbe ürítette...
Előre is kellett, hogy üljek és miután ezt tettem egyszer csak elillant ez a kellemetlen érzés.... helyettem viszont jött szegény Dorci aki
nem csak az estét sínylette meg de a busz utat is eléggé.
Visszafelé megálltunk pár helyen de ezek közül az Eszterházy kastélyt említeném meg és ezen belül is S. Tímea nevű idegenvezetőnket aki dekoratív
hátsójával igen élvezetessé tette a tárlatot. (be is jelölöm mindjárt iwiw-en :))
Itt ért véget a kirándulás és indultunk haza. Egy kis idő telt csak el mikor tömeglázadás történt mivel mindenki haláléhes volt és tartalékainkat
fel is éltük már ezért muszáj volt megállnia szerencsétlen buszsofőrnek egy közeli mekinél, amit gyorsan meg is szálltunk :DD
A női wc-ben ismét gigantikus sor és szenvedő tekintetek néztek ránk mikor mi mosolyogva mentünk be és jöttünk ki a teljesen üres férfi wc-ből.
Mindenki vásárolt valami finom és tápláló zabbantani valót és fel is huppantunk a buszra ahol elfogyasztottuk az ebédet/vacsorát,
(fogalmam sincs hány óra volt akkor) és szépen hátrahagytuk az összes szemetet a busz hátuljában pontosabban a lépcsőn.
A visszafelé uton volt éneklés és a sofőr idegeinek húzása ám mielőtt megérkeztünk volna jött a sorsfordító mondat drága sofőrünk szájából:
"utaztam ám már kellemesebb társasággal is"... na mondom GTFO beeach! De szerencsére nem mi húztuk a rövidebbet hanem ő, mivel azt a sok
szemetet ami keletkezett megdupláztuk azzal amit a táskánkból kiürítettünk és eszünk ágában sem volt a kukába dobni... hova gondolt?!
Mikor kiszálltunk pécsett az ajtó nyílása után kisvártatva a srácokkal együtt folyt ki a szemét :DD
Ezzel az üdítő látvánnyal búcsúztunk Karcsi bácsitól és mindenki elindult otthona felé.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sovanysajt.blog.hu/api/trackback/id/tr281182498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dancika 2009.06.14. 14:00:57

,,Miután Máté végzett, jöttem én majd a Milán és végül Danci...,,

GegeÚr ^^ 2009.06.14. 14:15:39

nem így volt a sorrend? :D

Jucł 2009.06.14. 14:18:01

Jóó a fanyar humor!Látszik,hogy kitől van a beszámoló...:)(nem tudok többet írni, mert másnapos vagyok, és nem jön az ihlet...:),bocs.puszi

Dancika 2009.06.14. 15:12:47

hát az tuti h én voltam az utolsó, mert alig kaptam levegőtXD

kkingii 2009.06.14. 15:51:25

"Miután nyugovóra tértem a folyosón egy kanapén (Köszi Dóri -.- GTFO) csatlakozott hozzám Dániel is fél 4 magasságában és sikerült is aludnunk" - fél4?engem a dancica keltett négykor azzal h:TÁTTYÁÁÁNÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D szal maybe egy kicsit később aludtatok el:D deamugy mindenperfect és love it:D

GegeÚr ^^ 2009.06.15. 12:37:53

Jah lehet... :D akkor bocsi. Csak a két nap eseményei (de főleg az este) nagyon összefolyt.. nem beszélve az időpontokról

reka080221 2009.06.20. 13:20:03

Gergőőőő! Ezért megöllek..:D:D! De amúgy tetszik a kicsit sem mondható felületes beszámolód!:):D
süti beállítások módosítása